JAK WYPROMOWAĆ W SIECI FIRMĘ PRZEWOZOWĄ?
Prowadząc firmę transportową i przewozową, dziś nie można pominąć tak ważnego źródła pozyskiwania klientów jak Internet. Klienci to właśnie tam najczęściej poszukują informacji o rzetelnej firmie i na podstawie wyświetlanych wyników i ocen dokonują wyboru, z czyich usług skorzystać. Tym bardziej że dziś dostęp do Internetu ma praktycznie każdy. Internet i reklamowanie w nim swoich usług pozwana pozyskać większą ilość klientów. To dlatego warto mieć swoją stronę internetową, na której zamieszcza się szczegółowy opis oferty, telefon i adres, również galerię floty transportowej.
W opisie warto zawrzeć, do których miast i krajów możemy pomóc klientowi się dostać. Czy oferujemy transport osób do Niemiec busem i czy ma on podgrzewane fotele i dostęp do Internetu? Natomiast na profilu facebookowym można prowadzić kampanie reklamowe, na przykład informować klientów o posiłku przy granicy w cenie przewozu. Dziś nikt już nie wyobraża sobie innych możliwości niż promowanie swoich usług w sieci. Należy nie zapominać o tym, by nasze firmy były widoczne na mapach Google i możliwe do znalezienia.
Zadbaj o swoją pozycję
W przypadku firm transportowych charakterystyczne jest także nie tylko stworzenie samej strony, ale również na stronie tej zawarcie dokładnej wyszukiwarki i zakładki umożliwiającej klientowi samodzielną rezerwację on-line. Świetnie sprawdza się to także w przypadku taksówek – można przedstawić cennik za strefy oraz według kursu przedstawionego na mapce wskazać, jak daleko dojeżdżają dani kierowcy w firmie. Na przykład taxi Gdańsk może na swojej stronie przedstawić, jak daleko i za jaką kwotę klienci mogą dostać się taksówką – czy jednak tylko przez całe Trójmiasto, czy może i dalej, i jak te ceny wypadają na tle konkurencji.
Jeżeli oferujemy dość tanie usługi, warto o tym napisać, przedstawiając cennik porównawczy. Czasem jednak sama strona niewiele nam da, jeżeli nie będziemy mogli wypromować jej i umieścić na dobrej pozycji. Od tego jest tak zwane pozycjonowanie stron z wykorzystaniem słów-kluczy, których najczęściej używają klienci, aby znaleźć stronę w przeglądarce. Zwiększanie widoczności serwisu dzięki firmom zajmującym się dbaniem o wysoką pozycję Twojej strony to pierwszy świadomy krok, aby Twoja firma stała się zauważalna i doceniona w sieci.